niedziela, 30 października 2011

czapka-wariant II

Czapeczka  w wariancie II jest wykończona koronką  z malutką  falbanką wokół.  Główka czapki jest wyższa i  znacznie mocniej  udrapowana  niż poprzedni  model. Wokół czapki naszyłam czarne koraliki ,które na koronkowym wykończeniu są na fotkach niewidoczne a w rzeczywistości  dodają lekkich połysków jak i sama koronka posiadająca małe srebrne punkciki.. Do tej czapki jak i do poprzedniej zrobię jeszcze mitenki bo te koroneczki bardzo mnie kuszą.  Obie tego typu czapki,  ich fason  i kolorystyka są dla mnie twarzowe więc hm....będę w kropce którą wybrać :)))















Pozdrawiam serdecznie :)

2 komentarze:

  1. Obie czapki są świetne:)
    Wyszły niezwykle "romantycznie":)
    Będziesz miała do wyboru, chociaż ja stawiam na tę czerwoną!
    Czy dzisiaj będziecie robiły mitenki?
    Już żałuję, ze mnie nie ma w mieście!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mada dziękuję:) W planach warsztatów są dzisiaj zajęcia z filcowania mitenek ale i mnie dzisiaj tam nie będzie.Może będzie jeszcze okazja do wspólnego pofilcowania ! na pewno będzie:)))pozdrawiam bardzo serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.Miłego dnia:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...