wtorek, 5 lutego 2013

Paw czesanką malowany

W wolnym czasie ułożyłam z czesanki taki oto okaz pawia. Pracę tą przedstawiam tymczasem w wersji ułożonej na sucho w oczekiwaniu na dostawę odpowiednich kolorów czesanki. Wzorowałam się na grafice vintage znalezionej na stronie   tutaj  Wyszedł bardzo podobnie. Wykonałam go z różnych gatunków czesanek a właściwie ich  resztek więc  jest tu cała gama wełnianych ścinków oraz jedwab .Jego spory rozmiar ok 45 x 20 cm  czyni go zbyt dużym  elementem dekoracyjnym  np.na torebkę ,musiałaby być ogromna, więc zastanawiam się w jakiego rodzaju pracę go wkomponować.Może zostawię go jako obraz po prostu lub wkomponuję w sukienkę, kamizelę,marynarkę czy jeszcze coś innego.Tymczasem przedstawiam pawia z którego sama jestem dumna jak paw:)))









Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających i ogromnie dziękuję za liczne i jakże miłe komentarze pod ostatnim postem.

Miłego dnia :)


15 komentarzy:

  1. bardzo ładnie wyszedł....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona, taki delikatnie puchaty, że aż szkoda filcować. Mam nadzieję, że nie przyklapnie. Odnośnie ściany trochę szkoda go unieruchomić. Zrobiłabym go na czarnym szyfonie, oczywiście jako wieczorową sukienkę, u góry zebraną pod szyję w jaką obrażę z turkusami i sodalitami.
    Już widzę jak porusza ogonem w trakcie ruchu.
    Taka kiecka dałaby się zakładać na jakąś czarną halkę lub po prostu jako tunika.
    Oj dawno nic mi się tak nie podobało. Kiedyś zrobiłam pawia miniaturkę.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Filcując na mokro przyklapnie ,cudów nie ma,ale mam nadzieję,że nie straci swojego uroku.Dobry pomysł z tą sukienką już ją mam przed oczami:)

      Usuń
  3. Bardzo łądny paw i nie jestem zdziwiona,że sama jestes dumna jak paw..:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paw świetny, ja też stawiałabym na kieckę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz powód do dumy, piękny jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję wszystkim za miłe słowa i bardzo się cieszę ,że paw się Wam podoba.Nie wiem kiedy pracę ukończę w całości ale z pewnością efekt końcowy pokażę .Może rzeczywiście sukienka powstanie?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do zachwytów nad pawiem,ale torebki też cudne Alucha

      Usuń
    2. Natura przepięknie dobiera zestaw kolorów,
      paw filcowany bajeczny

      Usuń
    3. Alucha,dziękuję za odwiedziny i miłe słowa.Paw jeszcze wciąż czeka na moje natchnienie aby go zastosowac w już konkretnym wyrobie ,ale projekt już się krystalizuje :)pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  7. tak,tak...sukienka, a on z przodu się puszy! ...bardzo piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj słusznie jesteś dumna,bo paw jest CUDOWQNY!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. REWELACJA - masz pełne prawo do 'puszenia":)))
    chyba Ci zazdroszczę zapału wiesz:)))
    ściskam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.Miłego dnia:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...