piątek, 22 marca 2013

"Letnie ogrody"

Zapewne wiele osób ,które odwiedzają mojego bloga od początku jego istnienia ,dobrze zna ten motyw kwiatowy. Wykorzystywałam jego fragmenty  w swoich pracach już kilka razy. Pierwsze rozkwitły na wdzianku ,później powstawały różne warianty szali . Pierwszym z nich był szal ,który nazwałam "Letnie ogrody" tutaj .
Dzisiaj, po prawie dwóch latach ,jeden z moich bardziej ulubionych motywów doczekał się bisu a nawet dwóch:).Robiłam je z dużą przyjemnością choc wymagały więcej czasu i pracy niż  inne szale,to na chwilę  przeniosły mnie myślami  do ciepłych, słonecznych ogrodów gdzie  już w marcu kwitną  kwiaty i  gdzie od dawna  nie odnajdzie się  śladów mrozu czy śnieżnej zimy:)Aby do wiosny!





























Wspomniane przeze mnie wdzianko w którym  użyłam fragmentów tego samego motywu


i  szal wrzosowy, również z użyciem tego  motywu




Życzę miłego nadchodzącego  weekendu i pozdrawiam z krainy wiecznie kwitnących  filcowych kwiatów:)))

20 komentarzy:

  1. piękne....takie coś właśnie chciałam zrobić..te kwiaty co nakładasz to z jedwabiu wycinasz???czy może cos innego??? chodzę i chodzę po tych naszych przybytkach szmatowych i nic tak ładnego nie mogę znaleźć do takiej robótki...piękne kolorki takie moje....

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożena,kwiaty w tych pracach wycinałam w miarę precyzyjnie z materiału ,który na moje oko czystym jedwabiem nie jest,posiada w sobie jakieś domieszki ale z czesanką łączy się fantastycznie i nigdy nie sprawił mi najmniejszego problemu, pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję..czyli trzeba mi szukać niekoniecznie jedwabiu....podziwiam..efekt fantastyczny!

      Usuń
  3. Ja taki szal nie powiesiłabym na szyi tylko na ścianie, przecież to dzieło sztuki. Nadal nie umiem pozbierać szczęki, która mi opadła jak to zobaczyłam . Wow. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja naprawdę nie mogę wyjść z podziwu jak Ty takie cudne kwiaty filcem malujesz:) Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze mnie te kwiaty zachwycały, więc i tym razem ... wzdech! Nie masz pojęcia jak bardzo chciałabym mieć tak kolorowo już za oknem!
    Miłego weekendu życzę - niech już będzie ciepł0!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny wzór. Kwiaty to wdzięczny temat.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak widzę wycinanki laminowane. Muszę przyznać, że w nowościach podobają mi się najbardziej.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie miłe słowa ,cieszy mnie bardzo ,że szal Wam się podoba. Lubię robic takie układanki ale podstawą jest fajny materiał a ten już mi się kończy. W sumie miałam ok. 1,5m kawałek i została mała końcówka na jakiś mniejszy format.Czas więc na kolejne poszukiwania i kolejne inspiracje,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny, delikatny i finezyjny szal :-) kwiaty na śniegu - zupełnie jak za oknem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kinga,za oknem wciąż snieg a Nam ogrody się marzą...)),pozdrawiam bardzo ciepło:)

      Usuń
  10. Misterny i bardzo efektowny, podziwiam i pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam na blogu i dziękuję za miłe słowa ,pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Sliczny i szali i wdzianko!!!!Wyjatkowo ładnie komponuje sie ten kwiatowy wzór z białą wełna...jak znalazł na wiosne...:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Diana dziękuję,tylko gdzie podziała się ta wiosna?,pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejne cudowności, motyw i cała kompozycja piękna - oczu trudno oderwać. Oglądałam kilka razy ale teraz mam czas aby wyrazić swój zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przecudnie rewelacyjne są Twoje prace, moja wyobraźnia nawet nie ogarnia tego jak zrobić coś tak pięknego! Czapki z głów! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelina ,bardzo dziękuję ,cieszę się że się podobają:))),pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń

Dziękuję za komentarz.Miłego dnia:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...