środa, 23 marca 2011

przygotowania do świąt

Dzisiaj miałam kolorowy dzień:) Zostałam zaproszona do  Szkoły "Słonecznej" w Szczecinie na wykonywanie z dziecmi i ch mamusiami  pisanek filcowych :)To dla mnie zupełnie nowe doświadczenie.Było chyba  20 dzieci i ok.10 mam.,dokładnie nie wiem bo z wrażenia nie policzyłam  a i czasu na to nie było.Celem zajęc było wykonanie pisanek, które 13 kwietnia zostaną wystawione do sprzedaży a  uzyskane w ten sposób pieniążki będą przekazane w darze dla jednego z domów dziecka..Wykonawcami były dzieci z III i IV klasy szkoły podstawowej.W obawie o ich paluszki postanowiłam sama ufilcowac jaja steropianowe gładką czesanką a dla dzieci zostawic dekorowanie z prefilcu ,wstążeczek i innych kolorowych dodatków.Zostawiłam też kilka steropianowych jaj do ufilcowania na sucho dla mam.I co się okazało?Dzieci filcowały i  igłami  i na mokro ,zdobiły ,kleiły i wykonały śliczne pisanki.Mamy także z wielkim zapałem oddały się twórczości.Praca paliła się w rękach.Prace jakie powstały zachwyciły nas wszystkich.Dwie godz.minęły jak jedna chwilka.Jutro zrobię zdjęcia na których jajeczka będą lepiej wyeksponowane.Dzisiaj  relacja z naszego spotkania.









A to efekty :)))


Duży wiklinowy kosz nie pomieścił wszystkich prac

1 komentarz:

  1. Wspaniałe prace moje gratulacje dla nauczycielki i dla Milusińskich.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.Miłego dnia:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...