wtorek, 22 lutego 2011

moje wcześniejsze prace cz.I


Od kiedy zauroczyłam się filcem i rozpoczęłam zmagania z czesanką  powstało wiele prac.Chciałam zrealizowac każdy pomysł jaki mi przyszedł do głowy,a pomysły przychodziły szybciej niż byłam w stanie wykonac aktualny projekt.Praca paliła się w rękach.Każda praca była pierwsza,szkoda czasu było na powtórki.Nie liczyłam ile szali zrobiłam i nadal nie liczę ale kilka z tych prac chciałabym pokazac.Zacznę od kapeluszy
Pierwszy mój kapelusik wykonany w zupełnie  nieprofesjonalny sposób ,ale   o dziwo wyszedł bardzo kształtny i to zachęciło mnie do dalszych poczynań.


Kolejne kapelusiki  już wykonywany zgodnie ze sztuką

czerwono czarny I




czerwono czarny II




                          w kolorze beżu przełamanego brudnym różem





                                                         zielono amarantowy



                                             
                                                        ten kapelusik zrobiłam do kompletu z szalem. Szal jest jednym  z pierwszych moich prac,  wykonałam go  na lnie
                                        
                                       
                                        
                                     

1 komentarz:

  1. Kapelusze super. Jak dla mnie najładniejszy ten w kolorze pudrowego różu, choć za różowym generalnie nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz.Miłego dnia:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...